Prečo si vybrať REBIT?

REBIT je metropolitná internetová sieť v Banskej Bystrici a Sliači s najdlhšou tradíciou. Sieť REBIT priniesla najrýchlejší internet za najvýhodnejších podmienok už v roku 2004 a dnes disponujeme najväčšou optickou sieťou v Banskej Bystrici a Sliači a bezdrôtovou sieťou od Strelník po Zvolen.

Sme tím IT odborníkov, ktorých dlhoročné skúsenosti sú značkou kvality, profesionality a spoľahlivosti. Práca, ktorú robíme nás baví a zasvätili sme jej cely život.

História značky REBIT sa začala písať niekedy v roku 2003, kedy sa partia kamarátov okolo konateľa dnes úspešnej banskobystrickej siete - Rudolfa Kubíka - dohodla, že sa pokúsia „zosieťovať“ Rudlovú. Boli to šikovní, mladí elektrotechnici, ktorí mali sen vytvoriť malú internetovú sieť. V úplných začiatkoch svojpomocne ťahali káble po stromoch a viacerí nad nimi zalamovali rukami.

Pripojenie ale fungovalo a postupne si chlapci dávali ďalšie a ďalšie ciele. Veľkou výzvou bolo bezdrôtové pripojenie internetu. Na rozbeh takejto siete ale museli získať prvotný kapitál, čo sa im aj podarilo. Postupne sa pripájali ďalší a ďalší užívatelia. Vybudoval sa hlavný prípojný bod na výškovom dome na Javorníckej ulici, ktorý je doteraz jedným z centrálnych bodov REBITu. Odtiaľ sa začalo pripájať stále viac a viac ľudí.

Niekedy okolo roku 2007 sa chalani rozhodli dať projektu aj právnu formu a sen začal naberať kontúry podnikania. Konateľom sa stal pán Rudolf Kubík a ostatní chlapci zostali vo firme ako zamestnanci. Doteraz panuje vo firme rodinná atmosféra.

Potom už veci nabrali rýchly spád a v súčasnej dobe dáva firma stabilnú prácu 15tim ľuďom a má viac ako 5000 spokojných zákazníkov v Banskej Bystrici a širokom okolí. Portfólio služieb sa logicky rozšírilo aj o poskytovanie televízneho signálu. Cieľom pracovníkov REBIT bolo vždy dodávať, čo najkvalitnejšie služby za primeranú cenu a tomu sa vo firme podriaďuje všetko.

  • Najrýchlejší za najnižšiu cenu

    Sme najvýhodnejší internet a televízia v Banskej Bystrici v pomere rýchlosti a ceny.

  • Sme ústretoví

    V prípade akýchkoľvek požiadaviek sa môžete na nás obrátiť a my sa vždy budeme snažiť Vám vyhovieť.

  • Jasné pravidlá

    Nezavádzame a naša cenotvorba je transparentná. Žiadne poplatky navyše.

  • Poradenstvo a komunikácia

    Sme prozákaznícky orientovaní a každému zakazníkovi sa venujeme osobitne.

  • Sme hrdá Banskobystrická sieť

    Sme hrdí Bystričania a robíme všetko čo je v našich silách pre rozvoj regiónu.

  • Neustále napredujeme

    Vynakladáme veľké množstvo energie aj finančných zdrojov do vývoja nových projektov, aby sme dokázali prinášať kvalitné služby.

  • Rýchle riešenie servisných požiadaviek

    Pre zákazníkov sme k dispozícii 365 dní v roku (9:00 - 17:00), poruchy odstraňujeme zvyčajne v deň nahlásenia, najneskôr do 48 hodín od nahlásenia.

  • Poskytujeme plnohodnotný internet

    Ako moderný operátor poskytujeme plnohodnotné pripojenie do internetu cez obidva protokoly (IPv4 + IPv6).

Často kladené otázky

Nefunguje mi internet. Čo mám robiť?

Prvou pomocou pri nefunkčnom pripojení je tzv. reštart WiFi routra. Zrealizujete ho odpojením od elektrickej energie a znovupripojením. Na zariadení prosím nič nestláčajte, mohlo by dôjsť k vyresetovaniu routra, čím ho dostanete do továrenských nastavení.

Nefunguje mi TV. Čo mám robiť?

Skontrolujte si prosím, či máte na svojom televízore nastavený ako zdroj "HDMI1".

Pokazilo / rozbilo sa mi diaľkové ovládanie. Čo mám robiť?

Diaľkové ovládanie k STB Vám radi vymeníme na adrese Na Karlove 25 v Banskej Bystrici v pracovné dni v čase od 09:00 do 17:00 hod. Prineste nám prosím pôvodné diaľkové ovládanie, aby sme Vám odovzdali správny typ vhodný k Vášmu STB.

Čo je to užívateľská zóna a ako sa tam prihlásim?

Užívateľská zóna moj.REBIT.sk je portál vytvorený pre našich zákazníkov, kde nájdu informácie týkajúce sa zmluvy, platieb, aktuálnej viazanosti a podobne. Zároveň tu môžu potvrdzovať dodatky k zmluve o pripojení pri zmene služby, resp. končiacej sa viazanosti. Prihlasovacie údaje do užívateľskej zóne sú uvedené na zmluve o pripojení, prípadne Vám ich vieme na vyžiadanie zaslať e-mailom.

Ako mám platiť za služby?

Odporúčame si nastaviť trvalý príkaz v banke v zmysle rozpisu platieb, ktorý od nás dostanete pri inštalácii, ktorý máte k dispozícii v užívateľskej zóne moj.REBIT.sk.

Kedy vás viem zastihnúť na telefóne?

Našim zákazníkom sme na zákazníckej linke 0850 250 250 k dispozícii každý deň v roku v čase od 09:00 do 17:00. Pokiaľ nás budete kontaktovať mimo uvedených hodín, zavoláme Vám späť hneď, ako to bude možné.

Kde vás nájdem?

S našimi zákazníkmi komunikujeme prioritne telefonicky, resp. elektronicky. Ak nám chcete vrátiť zapožičané zariadenie, urobte tak prosím na adrese Na Karlove 25 v Banskej Bystrici v pracovné dni v čase od 09:00 do 17:00 hod. V každom prípade nás vopred kontaktujte telefonicky.

Potrebujete poradiť?
Zavoláme vám

REBIT

21 rokov hrdo poskytujeme internet

18 hrdinov sa o vás denne stará

12 hrdinských inštitúcií podporujeme a sponzorujeme

5890 zákazníkov používa naše služby

Kontaktujte nás

* Polia označené hviezdičkou sú povinné
** Budeme vás kontaktovať počas pracovnej doby

© 2024 BBX s.r.o. Všetky práva vyhradené.